מענה עסקי

 

 
ריבוי המתחרים בכל נישה בעולם העסקי דורש מאתנו בעלי העסקים, להתחרות בנינו ברמת השירות. היום, הלקוחות שלנו בררנים יותר מבעבר ויעדיפו לבחור בחברה אשר רמת הזמינות של מחלקת שירות הלקוחות הפועלת בה גדולה יותר.
 
אין ספק כי לקוחות אינם מעוניינים להמתין למענה אנושי או לקבל שיחה חוזרת ממחלקת השירות של החברה במועד מאוחר יותר. הם זקוקים למענה כאן ועכשיו גם אם מדובר על פנייה מחוץ לשעות הפעילות של העסק שלכם.
 

איך מתמודדים עם רצון הלקוחות לקבלת שירות מחוץ לשעות הפעילות?

 
ישנן כמה וכמה דרכים להתמודד עם פניות הלקוחות שלנו מחוץ לשעות הפעילות של העסק. האפשרות הראשונה והפשוטה ביותר היא לקבל הודעות קוליות בשירות מענה קולי ולחזור ללקוחות אלו בטווח שעות הפעילות, אפשרות נוספות היא שימוש באפשרות מערכת מענה קולי ממוחשבת אשר תספק ללקוחות מידע בנושאים שונים הקשורים לפעילות העסק.
 
החיסרון המשמעותי של שתי השיטות הוא היעדר תחושת האנושיות אותה מחפש הלקוח ברגע בו הוא מצטרף לחברה חדשה או נתקל בבעיה עם מוצר או שירות קיים. הלקוח מעוניין לשאול שאלות ולהביע את רגשותיו ואינו יכול לעשות זאת מול שירותי מענה קולי מתקדמים ככל שיהיו.
 

מענה עסקי – יתרון משמעותי לעסק שלכם.

 
הפתרון לבעיה פשוט מאד – השכרת עובדים מתאימים, הקמת מערך טלפוניה משוכלל והרחבת שעות הפעילות של העסק. אך, יישום הפתרון כרוך בעלויות גבוהות והכשרת עובדים חדשים על כל המשתמע מכך.
 
כדי להצליח להתמודד מול רצון הלקוחות מבלי להסב לעסק שלכם הוצאות גדולות תוכלו להשתמש בשירותי מענה עסקי. בשירות זה השירות מועברות באופן ישיר אל נציגי שירות חיצוניים אשר פועלים בהתאם להנחיות שלכם ועל פי תסריטי שיחה קבועים ומספקים במקומכם שירות ללקוח.
 
בסיום השיחה כל המידע הרלוונטי ישלח אליכם – ממש כאילו הלקוח שוחח עם המזכירה שיושבת בכניסה למשרד. שירותי המענה העסקי יכולים לספק לעסק שלכם שירות מענה אנושי עשרים וארבע שעות ביממה שבעה ימים בשבוע ולמעשה אתם אלו אחר בוחרים את שעות הפעילות של מחלקת השירות שלכם.
 
שירות המענה העסקי שקוף בעבור הלקוח – הוא מחייג לאותו מספר שירות הלקוחות הרגיל של החברה, מאזין לג'ינגל פרסומי עד למענה הנציג וגם במעמד השיחה הנציג מציג עצמו כעובד מחלקת שירות הלקוחות של החברה ופועל על פי תסריטי שיחה קבועים אשר נכתבו על פי מדיניות העסק.
 
סקר קצר יגלה לכם כי שירות המענה העסקי אינו גבוה כפי שחשבתם על אף יתרונותיו הרבים. היום, תוכלו לקבל את כל השירותים הדרושים לכם בכדי להרחיב את שעות הפעילות של העסק שלכם ולהגדיל את כמות המכירות במקום אחד, באמצעות שירותי מיקור חוץ לעסקים. אין צורך להעסיק עובדים נוספים ולהיגרר לעלויות נוספות – צרפו את העסק שלכם לשירות מענה עסקי.

 




מאמרים אחרונים

קישורים
- יחסי ציבור
- ניהול סיכונים


תנאי שימוש

מפת האתר